תאג"ד פרק 23



פרק חדש של תאג"ד לצפייה ישירה סדרת הדרמה החדשה של yes, המבוססת על מחלקת תחנת איסוף גדודית בצה"ל שאחראית על הטיפול הרפואי ובמרכז עלילת תאג"ד פרק 23 לצפייה ישירה עומדים שמונה חיילים וחיילות שהם החובשים של גדוד 33 צנחנים שנמצא בסוף העולם. התאג"ד זה המקום הכי מבוקש בגדוד, וכולם רוצים להיות חלק ממנו. אבל מעבר לכל הכיף, יש לחובשים אחריות על שמירת בריאותם של חיילי הגדוד, תחזוק רפואי וטיפול בפצועים בשטח תוך כדי חילופי אש. כל אחד בתחנת האיסוף הגדודית מגיע מעולם משלו. אבל בצה"ך כמו שרק בצבא, אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד. המקום הזה הוא משפחה, משפחה שתמיד עומדת למבחן, ואת מבחן התוצאה תוכלו לראות בסדרה. בין השחקנים: תומר קפון, דניאל גל, תום גרציאני, קובי פרג', שירה נאור ועוד.

תקציר תאגד פרק 23 - על מה אנחנו מדברים: דרמה יומית מיוחדת במינה, אותנטית, מרגשת, משעשעת שמתרחשת כולה בצבא. בתוך התאג"ד (מרפאה קרבית), קורים הדברים הכי מרתקים. זה גם המקום היחיד שיש בו מזגן, מקלחות משותפות, הורמונים משתוללים ו...אמבולנס. כשהרופא האהוב של התאג"ד נעלם, החבר'ה מסתבכים ומוצאים את עצמם בסרט שגדול עליהם בכמה מידות ונחשפים לפרשייה שמסכנת אותם.

תאג"ד פרק 23 לצפייה ישירה

מודעה
אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת, ולכן אינו מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה דרך אתרים המאפשרים זו בצורה חוקית.








תאג"ד פרק 24 >>

קבלו את שיר הסיום של פרק 23 - השיר המדהים של אביגיל רוז.

9 תגובות:

  1. איזה מסכן הכבש יואוו

    השבמחק
  2. למיטב זכרוני, הדיסקונקי של אלכס, עם החומרים המסווגים שדיבר עליהם הקרפ"ח, נפל באמבולנס ודניאל מצא את זה. מה שדניאל צריך לעשות זה להפיץ את החומרים ולשלוח את כל המעורבים לכלא

    השבמחק
    תשובות
    1. צודק מאוד! עכשיו גם לזהבי המג"ד יש בזה יד כי הוא אישר את המשך פעילות חיילי הפלס"ר המסוממים בידיעתו. והקטע עם אושר זה שהיא שיקרה לשניהם והיא בכלל לא בהריון והיא רק סוחטת מהם כספים.

      מחק
  3. בדוק הדיסק און קי אצל דניאל.
    השאלה איך הם יביימו שהוא ידע שזה אצלו...
    מסריחה האושר הזאת. טוב שלא סובבה עוד כמה חיילים לסחיטה שלה

    השבמחק
  4. הוא לא "נפל" .
    אלכס השאיר אותו בכוונה

    השבמחק
  5. היי, תודה רבה על הפרקים אבל הפרק קצת נתקע לי, יש אינטרנט והכל מסודר פיקס אבל אני חושבת שזה לא בעיה במחשב אלה בסרטון. אשמח אם תבדוק את הנושא

    השבמחק